Liten NFL show

Buy, trade and sell your NFL cards here.

Moderator: Reborn

Användarvisningsbild
bigslobbe
Don Tomaso

Liten NFL show

Inlägg av bigslobbe »

Tja boys and girls,hade först tänkt ha med dessa i min nästa monster show.Men drar ju ut på tiden så jag postar dom i en separat show istället :)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Mvh Slobban
Bild

samlar på Salming

Lindbergh Game Used

ITG Vintage

Canada vs the world autos
Användarvisningsbild
BSBully

Re: Liten NFL show

Inlägg av BSBully »

läckra kort må jag säga, då man inte vet vilka det är så får man berömma designen :)
“Svindelkänslan och den ständiga hungern att äntligen få bli avslöjad. Att få bli genomskådad, reducerad,
kanske till och med utplånad. Varje tonfall en lögn, varje gest en förfalskning, varje leende en grimas."

Bild
henank

Inlägg av henank »

Säger som Mac, nice lappar men vilka herrarna är har jag mindre än noll koll på :P
Bild
Användarvisningsbild
HolmbergsCorner
Moderator

Inlägg av HolmbergsCorner »

Fan vad najs slobbe! 2013 Topps Museum Collection Football och 2014 Topps Museum Collection Baseball är två riktigt framstående produkter från Topps. Jag gillade inte alls 2013 Topps Museum Collection Baseball men som sagt så har de ryckt upp sig och det finns fantastiska kort att skåda inom både football och baseball nu. Var det separata köp eller du knäckte två pack? Har tänkt beställa lite boxar från D&A vid lönen, alternativt en hel case av något. Säg till om du vill att jag ska fixa något till dig.

Najs hits förresten om jag glömde säga det :)
Colby Rasmus, Jimmy Nelson, Brandon Barnes, Mike Papi, Dennis Eckersley, Swede Risberg.
George Parros, Patrick Lalime, Sylvain Turgeon.
Brewers, Seahawks, Clippers, Red Wings.
bubster

Inlägg av bubster »

Snygga kort är det...och väldigt avundsjuk är jag på Jared Allen. En spelare som jag håller väldigt högt på listan av favoritspelare. Barry Sanders är också ett kort som man är lite avis på! :)
Skriv svar