Hockeykortsamling 92-95 säljes

Lägg ut era kort som ni vill sälja eller köpa här.

Moderator: Reborn

henz

Hockeykortsamling 92-95 säljes

Inlägg av henz »

Hej Allihop,

Jag är ny på detta forumet, och signade enbart upp för att göra mig av med mina hockeykort från min ungdom.

Åren mellan 92-95 samlade jag hockeykort, samlingen innefattar alla möjliga kort från olika serier:

Flair,
Ultra,
leaf,
parkhurst,

och en massa mer

Sammanlagt 4 fulla pärmar med hockeykort snabbt räknat omkring 1200 hockeykort, jag säljer nu alla pärmar till högstbjudande bud innan den 18e februari vid 24.00 CET 2018. Till vinnaren ingår även lite extra specialkort som jag har samlat på mig. dock är det inte med i budgivningen då många av de(minst hälften) har varit med om en översvämmning i slutet av 90 talet, Pärmarna har stått i bokhylla hela perioden, så korten är i gott skick, kan gå att hitta enstaka kort som är kantstötta, då jag har bytt till mig korten från någon annan, alla kort jag har köpta har gått rakt in i pärmarna. allt på bevisbilden kommer med.

Värt att nämna är att jag är inte sugen på att leta reda på om "den eller den bilden" finns med, då jag inte har lust att leta igenom samlingen 100 ggr(svarar gärna på mer generella frågor). Mest kompletta serien jag äger är ultra 94-95

Utgångsbud 200kr. Vet att samlingen är värd mycket mer, dock vill jag bara bli av med den. Så buda loss =)

Kommer skicka alla kort med post, om ni inte bor i Göteborg, då kan vi ordna ett möte om ni vill kolla på korten. Har stor erfarenhet av att skicka med posten då jag köper och säljer tangentbord. Så packningen kommer vara perfekt =) Tar paypal och swish.

Tack för att ni tog er tid att läsa igenom. Simma lugnt.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Sangen

Re: Hockeykortsamling 92-95 säljes

Inlägg av Sangen »

Hej! Jag vet inte om man budar här eller via PM, men ett 200 kronors bud har du här :-)
Skriv svar