Obs!! Bestulen

Snacka lite skit om allt möjligt här.

Moderator: Reborn

henank

Obs!! Bestulen

Inlägg av henank »

Hej

Uppmärksammat att man har fått inbrott i förrådet idag.

Lyckan att kort verkar ha klarat sig. Dock så har ett gäng DVD's (lösa + fulla serier) farit på villovägar.

Det som jag mer vill nämna här är att det verkar som att min game-used tröja på Patrick DesRochers också värkar ha blivit stulen. Lägger därför upp bilder på denna ifall någon skulle uppmärksamma denna någonstans.
Känner mig ganska säger i att det är den ända som finns ute så att säga, vet inte om det ska vara så många som är intresserad av den häller.

Bild
Bild

Om någon ser någon så hör gärna av er.

Mvh henank
Bild
henank

Re: Obs!! Bestulen

Inlägg av henank »

Liten update med att även denna vart stulen

Bild
Bild

Ställ med puck och kort alltså. Ska vara kortet i bilden som varit i om jag inte är helt ute och cyklar.
Bild
Tellqvist

Inlägg av Tellqvist »

Spara en sökning på Tradera och Ebay så ser du om någon försöker sälja dina saker. (man kan väl spara på tradera?)
henank

Inlägg av henank »

Tellqvist skrev:Spara en sökning på Tradera och Ebay så ser du om någon försöker sälja dina saker. (man kan väl spara på tradera?)

Kollade till tradera tidigare och såg inget där. Får se hur de blir med de hela.
Bild
Användarvisningsbild
Tobbe_316

Inlägg av Tobbe_316 »

Fan vad trist! Hoppas vi allihop här hjälper till att hålla lite koll på sociala medier och auktionssidor fr.o.m. nu!
Samlar Be A Player-autografer, ALFA-kort från 1997 och framåt, samt Hockeyallsvenskan -> Oskarshamn.
Skriv svar