Vinnare av Panini Americas Scavenger Hunt m.m.

Buy, trade and sell your MLB cards here.

Moderator: Reborn

Användarvisningsbild
HolmbergsCorner
Moderator

Vinnare av Panini Americas Scavenger Hunt m.m.

Inlägg av HolmbergsCorner »

Hallå allihop.

Jag har för vana att vara med i Panini Americas Scavenger Hunt på deras blog The Knights Lance. Mest for skojs skull då jag i princip aldrig vinner några tävlingar, det är knappt jag vinner 30 kronor på var 10:e triss-lott.

Men nu hände det omöjliga. Jag lyckades faktiskt vinna en sådan tävling. Priset i tävlingen? 2013 Panini Elite Extra Edition Baseball och 2013-14 Panini Titanium Hockey. Två produkter som jag i vanliga fall aldrig skulle gå i närheten av. Panini's baseball är inte av intresse för mig på grund av att de saknar licensen för lagens logo och namn. Titanium har jag inte hört ett enda gott ord om och således aldrig tidigare haft något intresse för.

Jag funderade på att göra ett klassiskt break på det och spela in en video, men på grund av att jag kör videos via min iPhone så är det inte så enkelt att visa själva öppnandet. Istället öppnade jag båda boxarna utanför inspelning och körde istället recaps på boxarna. Kolla gärna in dem:

2013 Panini Elite Extra Edition - http://www.youtube.com/watch?v=hpj8UZcyCCo

2013-14 Panini Titanium - http://www.youtube.com/watch?v=xThOIeFl4Zg

Som sagt, kolla gärna in dem och lämna kommentarer både här och på youtube. Gilla och prenumerera gärna också.

En liten exta notis är att jag i fredags fick informationen från Topps att jag lyckats vinna en box Topps Series 1 Baseball från dem i en av deras retweet-tävlingar på twitter. Vad är oddsen på det? Att vinna boxar från både Topps och Panini?

Givetvis så började Topps gnälla direkt när det gällde att skeppa till Sverige, medans Panini inte brydde sig utan skeppade boxarna utan några som helst frågor. Vi får se hur det blir.

1-0 till Panini på den fronten alltså, hittills.
Colby Rasmus, Jimmy Nelson, Brandon Barnes, Mike Papi, Dennis Eckersley, Swede Risberg.
George Parros, Patrick Lalime, Sylvain Turgeon.
Brewers, Seahawks, Clippers, Red Wings.