Mailday #2

Buy, trade and sell your MLB cards here.

Moderator: Reborn

Användarvisningsbild
HolmbergsCorner
Moderator

Mailday #2

Inlägg av HolmbergsCorner »

Hallå ja!

Gjorde en trade i förra veckan med Gemla och fick en hög med intressanta baseboll-kort från 2010 varav ett av korten gick direkt in i en av mina PC.

Jag hoppas han blir nöjd med korten han fått i traden, jag var lite seg med att skicka paketet till honom på grund av mitt arbete.

Jag har iaf gjort en video recap på korten han skickade. Fick nämligen göra om den ursprungliga mailday-videon då jag fullständigt annihilerade den tack vare min trötthet. Lämna gärna kommentarer och feedback på det hela antingen här eller på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=W_wZmvdSd1g

Enjoy!
Colby Rasmus, Jimmy Nelson, Brandon Barnes, Mike Papi, Dennis Eckersley, Swede Risberg.
George Parros, Patrick Lalime, Sylvain Turgeon.
Brewers, Seahawks, Clippers, Red Wings.
Användarvisningsbild
Gemla

Re: Mailday #2

Inlägg av Gemla »

Nice med video, hockeykorten var mer som utfyllnad :)
Bild
Användarvisningsbild
HolmbergsCorner
Moderator

Re: Mailday #2

Inlägg av HolmbergsCorner »

Haha. Jag misstänkte det.

Kanon att det fanns med en Brewers-spelare bland korten också :D det är en av mina PC's jag påbörjat.

Kör det på engelska för att även våra kära jänkare ska kunna förstå, även om det är med trög framfart orden kommer fram emellanåt. :D

Dina kom inte fram i fredags misstänker jag? Om inte så hoppas jag sannerligen att de dyker upp på måndag.
Colby Rasmus, Jimmy Nelson, Brandon Barnes, Mike Papi, Dennis Eckersley, Swede Risberg.
George Parros, Patrick Lalime, Sylvain Turgeon.
Brewers, Seahawks, Clippers, Red Wings.
Skriv svar