21-22 UD series 2 Case

Tell us about your mail days and box breaks.

Moderator: Reborn

Användarvisningsbild
jasonspezza19
Kontakt:

21-22 UD series 2 Case

Inlägg av jasonspezza19 »

Tjenare!
Nån som samlar här ännu? :lol:
Kollade en del group breaks nu under slutspelet och det såg lockande ut. Det ena ledde till det andra och det blev till slut en beställning på en case av 21-22 UD2.

Tog en stund att få hit den med fördröjningar osv men det var väl värt det. Kan vara en utav dom sjukaste breaks jag gjort, fick Young Guns i överflöd, en box hade 10, flera hade 7, 8 eller 9st, två boxar hade 4 och 5 st. Fick 5 Sampo Raanta, 4 McTavish, 3 av flera andra spelare... Kul med UD när det är åt detta hållet nångång men samtidigt tänker jag stackars den som får de boxarna där det är åt andra hållet.

Tycker jag hade ruggigt bra flyt på det andra också, Seider, Raymond Jerseys, Seider Fluorescence, Printing Plate YG på Dahlen. Passages var riktigt snygga, hade gärna fått nån mer sån :lol:

Det sjuka är att jag fick avbryta breaket igår när vi skulle iväg så att jag hade precis öppnat låda #11 och #12 helt oöppnad. Dvs jag fick allt detta i 10 boxar och en 3-4 paket!
Funderar på att sälja #12an eftersom jag tänker att den är väl helt tom? Samtidigt verkar jag sakna en clearcut, en pink dazzler, en jersey och borde ha en liten chans på en till passages och french yg.. Förresten får man inte Exclusives i UD längre? Trodde man kunde få ett par i alla fall. :twisted:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Det var allt. Hoppas ni får det gött i sommar! :D

Andreas
henank

Re: 21-22 UD series 2 Case

Inlägg av henank »

Nice skörd där! Grattis till alla fina kort där.
Bild
Användarvisningsbild
jasonspezza19
Kontakt:

Tack :D Är livsfarligt dock, få saker som är mer beroendeframkallande än att öppna paket :lol:
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Snyggt!
Samlas lite i bakgrunden här också, men fyller bara på PC:s och inte köpt box på flera år. Inte haft sug på att öppna senaste säsongernas boxar ut siktar i så fall på att köpa gamla ITG-boxar men har också insett att det är bättre värde att köpa korten man behöver istället för att chansa. Men öppna har ju sin charm också naturligtvis.

Skoj att du är nöjd med utdelningen också, det är ju ofta så att man känner att det inte var värt det så riktigt nice att du är nöjd när du slår till på en case :)
Chet Pickard | Mikael Tellqvist | Staffan Kronwall | Tyler Plante | 2011-12 ITG Heroes & Prospect Autos | 2000-01 Titanium Game Gear Patches (2 cl or more) |
Användarvisningsbild
jasonspezza19
Kontakt:

Crashmash skrev: mån 18 jul 2022, 14:16 Snyggt!
Samlas lite i bakgrunden här också, men fyller bara på PC:s och inte köpt box på flera år. Inte haft sug på att öppna senaste säsongernas boxar ut siktar i så fall på att köpa gamla ITG-boxar men har också insett att det är bättre värde att köpa korten man behöver istället för att chansa. Men öppna har ju sin charm också naturligtvis.

Skoj att du är nöjd med utdelningen också, det är ju ofta så att man känner att det inte var värt det så riktigt nice att du är nöjd när du slår till på en case :)
Kul det då! Har haft lite funderingar på en Elitseriebox men hittar inte årgångarna man vill ha, slut antar jag. :) Jo, det är ju tyvärr så, det är ett dyrt nöje att öppna. Hade väl vart värt om korten i sig höjt sig i värde men det är nog snarare åt andra hållet. Minns att man kunde få 30-50kr för en common YG där kring 2003-2007 första månaderna men nu får du en 20-30 för helt nya, lite skevt i mina ögon när boxen kostar 50-60% mer. :lol:
Skriv svar