Nån som samlar här ännu?

Kollade en del group breaks nu under slutspelet och det såg lockande ut. Det ena ledde till det andra och det blev till slut en beställning på en case av 21-22 UD2.
Tog en stund att få hit den med fördröjningar osv men det var väl värt det. Kan vara en utav dom sjukaste breaks jag gjort, fick Young Guns i överflöd, en box hade 10, flera hade 7, 8 eller 9st, två boxar hade 4 och 5 st. Fick 5 Sampo Raanta, 4 McTavish, 3 av flera andra spelare... Kul med UD när det är åt detta hållet nångång men samtidigt tänker jag stackars den som får de boxarna där det är åt andra hållet.
Tycker jag hade ruggigt bra flyt på det andra också, Seider, Raymond Jerseys, Seider Fluorescence, Printing Plate YG på Dahlen. Passages var riktigt snygga, hade gärna fått nån mer sån

Det sjuka är att jag fick avbryta breaket igår när vi skulle iväg så att jag hade precis öppnat låda #11 och #12 helt oöppnad. Dvs jag fick allt detta i 10 boxar och en 3-4 paket!
Funderar på att sälja #12an eftersom jag tänker att den är väl helt tom? Samtidigt verkar jag sakna en clearcut, en pink dazzler, en jersey och borde ha en liten chans på en till passages och french yg.. Förresten får man inte Exclusives i UD längre? Trodde man kunde få ett par i alla fall.

Det var allt. Hoppas ni får det gött i sommar!

Andreas