9/6
Holland - Danmark 0-1
Tyskland - Portugal 1-0
13/6
Danmark - Portugal 2-3
Holland - Tyskland 1-2
17/6
Portugal - Holland
Danmark - Tyskland
1 Tyskland 2 2 0 0 3-1 6
2 Portugal 2 1 0 1 3-3 3
3 Danmark 2 1 0 1 3-3 3
4 Holland 2 0 0 2 1-3 0
11/6
Frankrike- England 1-1
Ukraina - Sverige 2-1
15/6
Sverige - England
Ukraina - Frankrike
19/6
England - Ukraina
Sverige - Frankrike
1 Ukraina 1 1 0 0 2-1 3
2 England 1 0 1 0 1-1 1
2 Frankrike 1 0 1 0 1-1 1
4 Sverige 1 0 0 1 1-2 0
Senast redigerad av 3 Crashmash, redigerad totalt 0 gång.
Chet Pickard | Mikael Tellqvist | Staffan Kronwall | Tyler Plante | 2011-12 ITG Heroes & Prospect Autos | 2000-01 Titanium Game Gear Patches (2 cl or more) |
Tyskland floppar och åker ut i gruppen eller kvarten. Tror inte att dom kommer klara av pressen dom ändå har på sig.
Polen tror jag blir en överraskning, åker ut i kvart eller semi, efter att ha slagit ett skärat topplag.
Lewandowski stänker in 5 baljor i gruppspelet, två mot Grekerna, två mot Tjeckerna och en balja mot Ryssland.
Sveriges chanser då? Hm, tror att dom kan ta sig så långt som till en semi, men väl där tar det slut! Seb Larsson kommer doiminera tillsammans med Källström.
Gruppsegrare i Grupp D, blir Frankrike. Dom blir farliga, har bra målskillnad nu på matcherna innan EM, 9-2 eller 11-2 om jag inte har helt fel.
Samt att dom har en viss Frank Ribery som är i en grym form.
Semifinalerna: Jag tror det finns 6 lag som kan ta sig dit.
Efter dagens matcher vid håller jag polen som en outsider till en semifinalplats.
Och jag måste säga att Ryssland imponerar enormt på mig, även om dom "bara" mötte tjeckien. Men jag börjar inse att dom kanske tom är en guld kandidat.
Men det är för svårt att säga såhär innan man sett alla lagen spela.
Måste säga att Ryssland ser bra ut Som grek får man väl vara nöjd med 1 poäng idag men oj vad långsamt och "gammal" startelva vi hade idag. Bättre dem 3 som kom in att starta! 2 bra matcher idag, ser mycket lovande ut!
perkabolii skrev:Jag tyckte ändå Karagounis såg bra ut, och samaras blixtrade ju till då och då. Men fattade inte vad deras höger mitt/anfall gjorde på planen
Karagounis är grym, han håller bra kvalite fortfarande Anser dock man ska spela Samaras i centrala anfallet men blev bättre när Fourtanis och Salpingidis kom in.Men fan vad man längtat efter EM
Så fruktansvärt pinsamt av sverige jag skäms
Men vi är helt enkelt inte bättre när spelarna inte vågar ett skit och spelar som juniorer i försvaret.
FY SKÄMS.
perkabolii skrev:Daxs för plan B, börja hejja på Ryssland!
What? Nej nu har vi lagt upp det för oss.
Svenska lag kan inte spela i medvind så hade vi vunnit denna så hade England och Frankrike sopat banan med oss.
Nu ser vi det positivt. Vi kan nu slå ur underläge och tar oss knappt vidare från gruppsspelet.