Provade ett annat användarnamn och en annan mailadress. Då fungerade det. Kan någon berätta hur man kontaktar en administratör blir jag glad.

Moderator: Reborn
claybrimount skrev:Hmm...inte lätt att bli medlem i detta forum.Registrerade mig men fick ingen aktiveringskod. Läste i FAQ att man skulle kontakta administratör....men inget om hur man skulle göra för att kontakta en dylik.
![]()
Provade ett annat användarnamn och en annan mailadress. Då fungerade det. Kan någon berätta hur man kontaktar en administratör blir jag glad.
Samma sak hände mig!Samlaren Joel skrev:Forumet var nere idag under typ en och halv timma. Vet ni varför det var nere?
Samlaren Joel skrev:Och Daggen också, var nog så för alla!ViktorBergman skrev:Samma sak hände mig!Samlaren Joel skrev:Forumet var nere idag under typ en och halv timma. Vet ni varför det var nere?
Är inte ovanligt att det blir fel kortare stunder ibland så inget onormalt.Samlaren Joel skrev:Haha! Själv skulle jag sätta mig på Franzen korten och beundra nätverkskabelnfredde80 skrev:Jag tror han råkade sätta sig på nätverkskabeln när han skulle beundra Frazze samlingen ..
Som det ser ut nu så har jag inte löst det än. Verkar inte fungera till senaste uppdatering av forumet.Förresten, blir det någon chattsida?
Ja det var planerat underhåll från one.com sida så den låg nere mellan 00:00-02:00 vad jag vet om.Wolffpack skrev:Forumet låg nere i natt igen, i åtminstone en timme.
Och som alla har märkt så är bannern längst uppe i vänstra hörnet ihopkrympt.